Tuesday, January 11, 2011

FAKTOR PERTAMA 


 FAKTOR AIR
"AIR YANG TERCEMAR DIPROSES MENGGUNAKAN KLORIN BAGI MENJERNIHKAN AIR. KLORIN BOLEH DIIBARATKAN SEPERTI KLOROK BASUHAN PAKAIAN UNTUK MENJADI PUTIH. "

FAKTOR KEDUA


FAKTOR PERTANIAN
"SEMBURAN RACUN SERANGGA MENJADI SEBAB MAKANAN YANG KITA MAKAN BERACUN."

FAKTOR KETIGA


FAKTOR PEMAKANAN
"MAKANAN YANG MENGANDUNGI BAHAN PENGAWET MENGANDUNGI TOKSIK YANG BANYAK. TOKSIK TERSEBUT AKAN MENGHAKIS USUS UNTUK PROSES PENGHADAMAN."

FAKTOR KEEMPAT


FAKTOR UDARA
"ASAP KILANG DAN KENDERAAN MENGANDUNGI TOKSIKDAN ASID YANG BAHAYA PADA BADAN. DARAH AKAN DIJANGKITI RACUN KESAN DARIPADA MENYEDUT UDARA YANG TERCEMAR "


Alhamdulillah kerana sekarang terdapat satu teknologi khas untuk menyerap dan menyedut TOKSIK @ RACUN dengan mudah, murah dan cepat. Tanpa perlu bersusah-payah membelanjakan ribuan ringgit untuk kita berkekalan sihat dan cergas di samping orang tersayang.

Memperkenalkan DETOX FOOT PATCH ( Koyok Tapak Kaki) jenama Jun Gong penyerap toksik masakini. Jika sesiapa yang pernah mendengar tentu terlintas di fikiran mereka tentang harga yang mahal di pasaran. Jangan bimbang kerana kami di sini ingin menolong anda menyelesaikan masalah anda bukan membebankan anda dengan kos yang mahal.

Sabdaan Nabi S.A.W bahawa mencegah itu lebih baik daripada mengubati. Fikirkanlah wahai pembaca yang dirahmati Allah S.W.T. sama ada kita ingin terus dibebani masalah sakit-sakit sendi dan lenguh-lenguh yang pada mulanya menjadi tanda-tanda penyakit serius , akhirnya menjadi satu bebanan yang lebih besar disebabkan kita tidak berusaha mencegahnya.

Setiap kejadian atau ciptaan mesti ada kelebihan kepada kita. Sebagaimana koyok tapak kaki yang kami perkenalkan kepada anda juga mempunyai kelebihannya. 


No comments:

Post a Comment